Vanliga frågor

Min beställning

Kan jag ändra min beställning?
Absolut! Om din beställning inte skickats, ta kontakt med kundtjänst så ordnar vi det.
Kan jag avbeställa min beställning?
Absolut. Har din beställning inte skickats ännu, ta kontakt med vår kundtjänst så tar vi bort din order. Om din order redan har skickats iväg, måste du hämta ut varan och skicka tillbaka.
Jag ångrar mitt köp, vad gör jag?
Hos oss har du alltid 30 dagar ångerrätt. För att åberopa ångerrätt måste du först hämta ut ditt paket hos ombudet, kontakta oss och till sist skicka tillbaka paketet. Observera att du inte kan låta paketet ligga på ombudet tills det automatiskt skickas tillbaka. Då måste vi fakturera för ytterligare merkostnader för returfrakt. Du står själv för returfrakt och transportrisk vid ångerrätt. Vid reklamation/fel på varan står vi för frakten.
Hur länge gäller ångerrätten?
Hos oss kan du alltid ångra dig 30 dagar efter ditt köp! Vill du returnera en vara eller hela din beställning, kontaktar du oss först. Du står själv för returfrakt och transportrisk vid ångerrätt. Vid reklamation/fel på varan står vi för frakten.
Jag tappade bort mina orderuppgifter, kan jag få en ny kopia?
Längst ner på vår sida finner du en länk "Hitta din order", där kan du söka upp din order och ladda ner en ny kopia.

Betalning

Vilka betalsätt stödjer ni?
Vi använder oss av Klarna som betalningspartner. Som standard är det 14 dagars faktura, men du kan även betala direkt med kort eller bank efter ditt köp.
Jag har frågor gällande betalning på min faktura?
Vår betalningspartner Klarna sköter hela vår betalprocess. Om du har frågor gällande betalning, vänligen kontakta Klarna via klarna.se eller ring 08 - 120 120 10
Går det att delbetala?
Via vår betalningsparnter Klarna kan du delbetala ditt köp. Extra avgifter tillkommer, vänligen läs villkoren vid köpet för exakta avgifter.

Leverans

Var är mina varor?
Du kan spåra din leverans på DHLs webbplats. Om du inte fått dina varor inom en vecka, vänligen ta kontakt med kundtjänst så skall vi undersöka vidare.
Går det att få fraktfritt?
Om du handlar för 500 kr eller mer så är det fraktfritt inom Sverige!
Hur spårar jag min beställning?
Du kan spåra ditt paket på DHLs webbplats här.
Vad kostar frakten?
Vi har en enhetsfrakt om 59 kr. Fraktfritt vid 500 kr. Andra priser gäller för utlandsförsändelser. Fraktpriset hittar du i varukorgen och kassan innan betalning.
Vilka länder skickar ni till?
Vi skickar till samtliga länder inom EU! Fraktpris beror på land och syns i kassan.
Vilket fraktbolag använder ni?
Vi använder oss av DHL och skickar till närmsta DHL Service Point där du kan hämta ut ditt paket.
Hur länge ligger mitt paket hos ombudet?
Ditt paket ligger normalt i 14 dagar hos ombudet.
Varorna var trasiga vid leverans, vad gör jag?
Ta en bild på paketet och de trasiga varorna, bifoga bilderna när du kontaktar kundtjänst så hjälper vi dig.

Min fråga är inte besvarad och jag behöver ytterligare hjälp

Om du fortfarande har problem, kontakta kundtjänst så hjälper vi dig!
Kontakta kundtjänst
Copyright © Amorina. All rights reserved.